sobota, 22 września 2012

Placki z serka wiejskiego i amarantusa

Waga nie współpracuje ale nie dam się jej fochom, śniadanie zdrowe, białkowe i syte. 
Przede mną długi dzień sprzątania, prania, mycia - trzeba mieć siłę!

Składniki na 7 placków

opakowanie serka wiejskiego 2,5%
2 jajka
3 łyżki mąki z amarantusa (do kupienia w EkoMarkecie - klikamy TUTAJ)
2 łyżki otrąb orkiszowych
5-6 rozkruszonych tabletek SteviGold
łyżeczka proszku do pieczenia firmy Marsyl

Wszystkie składniki wymieszać dokładnie łyżką i smażyć na rozgrzanej patelni bez tłuszczu. Nakładamy łyżkę "ciasta" jako jeden placek, u mnie na patelni mieściły się 3 placki, przykrywamy pokrywką i czekamy aż urosną. Potem ściągamy pokrywkę, chwilę trzymamy na średnim ogniu i przewracamy.

Podałam z domowej roboty nutellą śliwkową (przepis znajdziecie TUTAJ).



***

Odrobina prywaty, ale byłabym niezmiernie szczęśliwa zdobywając nagrodę w konkursie na Wegetariankę Roku, byłoby to swoistego rodzaju podsumowanie mojej ogromnej walki z otyłością, którą prowadzę od stycznia 2011 roku...
Szukajcie tego zdjęcia
Klikajcie w ten link, wysyłajcie smsy o treści TC.WEGE.67 na numer 71068 (1,23zł) lub za darmo e-mail wg instrukcji podanych na stronie. 

Dziękuję.



9 komentarzy:

  1. Jeju, jesteś taka piękna na tych zdjęciach :)
    A placuszków takich muszę kiedyś spróbować. Zwykle te z wiejskiego mi się rozpadają, ale mam zaufanie do Twoich przepisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że za szybko próbujesz je odwrócić skoro się rozpadają ;) Też to przerabiałam i właśnie zauważyłam, że potrzebuja one ciut więcej czasu na "dojście", slatego warto przykrywać je pokrywką i trzymać na średnim ogniu, aby się nie spaliły a ładnie zarumieniły. Innym mykiem jest odstawienie masy na ok. 30 min. do lodówki, ale ja nie mam cierpliwości czekać :)

      Usuń
  2. Z tą śliwkową nutallą i orzechami wyglądają obłędnie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i naturalna... Dziś Ty powinnas być na pierwszym planie a nie placki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Melduję oddanie 5 głosów, więcej maili nie mam :) i posiliłam się w każdym o osobne uzasadnienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi niezmiernie, w głębi serca marzę żeby się udało, bo to byłaby taka nagroda od Was :D najlepsza nagroda :) ale zobaczymy jak wyjdzie, już mi jest miło, że się angażujecie i to tak bardzo!!!

      Usuń
  5. Placuszki super!
    Muszę sobie wreszcie zrobić "dzień dziecka" i przyrządzić coś w ten deseń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Placuszki świetne!!!! Po prostu obłędne :)
    Jesteś NAJLEPSZA KOCHANA!!!!! :):*
    Życzę wszystkiego dobrego, Marta :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...