piątek, 25 maja 2012

Rolada szpinakowa z brokułami

Szybkie i efektowne danie.

- pół opakowania mrożonego szpinaku
- pół opakowania mrożonych brokułów
- 2 cebule
- odrobina tłuszczu do smażenia cebulki (u mnie masmix niskotłuszczowy)
- przyprawy

- opakowanie ciasta francuskiego

 Brokuły gotujemy w osolonej wodzie, odcedzamy i kroimy na małe kawałki. W rondelku rozmrażamy szpinak z przyprawami, lekko podduszamy.

Cebule kroimy w kawałki, solimy i przysmażamy na DOSŁOWNIE małej łyżeczce tłuszczu. Wszystkie warzywa mieszamy i odstawiamy do ostygnięcia (dlatego ja to wszystko zrobiłam wczoraj wieczorem).

Rozwijamy ciasto francuskie, nakładamy farsz i zwijamy roladę. Wstawiamy do piekarnika na 30 minut w temp. 200 st. C.
 Pod koniec pieczenia można położyć plasterek serka żółtego na wierzch.


3 komentarze:

  1. Dzisiaj zrobię to na obiad. :) Ale dodam jeszcze ząbek czosnku.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A pewnie! Ja dodaję czosnek granulowany czasami, a czasami świeży, nie wiem czemu nie wpisałam tego w przepisie ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wyobrażam sobie szpinaku bez czosnku.:)


    Rolada była przepyszna! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...