czwartek, 18 października 2012

Zapiekane jabłka z twarożkiem

Robiłam je po raz pierwszy, a że po przygodzie z nadziewanymi pomidorami wiem, że wydrążanie nie jest takie straszne jak mi się wydawało to zabrałam się za qucharzenie z wielką ochotą...i nie zawiodłam się, zapiekane jabłka okazały się być moim smakowym strzałem w 10!


Ilość jabłek uzależniona od ilości osób, owoce powinny być dość duże i twarde (np.szare renety)
cynamon 
serek twarogowy (np. Emilki 0%)
żurawina
tabletki stevii (firmy SteviGold)

Jabłkom odkroić "czapeczki z ogonkiem" i wydrążyć gniazda nasienne. Natrzeć środek cynamonem. Ser wymieszać ze stevią i żurawiną, nakładać do jabłek i przykryć "czapeczką". Ułożyć na blaszce i piec ok. 30 minut w temp. 180 stopni (należy obserwować, bo miękkie jabłka będą gotowe szybciej). Polecam jeść jeszcze ciepłe, aromat cynamonu otula cały dom!





1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...