wtorek, 19 czerwca 2012

Leniwe kluchy twarogowe z truskawkowym musem

Kluchy leniwe poznałam będąc na diecie, szukałam przepisów dietetycznych i zdrowych i tak znalazłam przepis stosowany przez osoby "dukające" (choć nigdy się do nich nie zaliczałam, niektóre przepisy stosuję do dziś).

- pół kilograma sera twarogowego (używam chudego Emilki)
- 2 jajka
- 6 łyżek mąki ziemniaczanej (skrobi)
- 2 łyżki otrąb
- sól

Wszystkie składniki mieszam ze sobą łyżką, na gotującą się wodę zrzucam ciasto, które nabieram łyżką i spycham je palcem do garnka. Gotuję do wypłynięcia kluseczek na powierzchnię. Wodę można posłodzić, chociaż nie jest to konieczne (szczególnie jak ktoś dba o linie).

Podałam z musem truskawkowym - po prostu zmiksowane truskawki, niektóre pokrojone.
Mężowi posłodziłam a sama zjadłam takie lekko kwaskowate.


Było pyszne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...