piątek, 8 czerwca 2012

Sadzone w bułce

Biorę po raz pierwszy udział w konkursie bloggerów. Konkurs ogłosiła Red and Pale i mam zamiar popróbować kilka jej przepisów, a może przy okazji uda się coś wygrać!

Dziś propozycja śniadaniowa - jajko sadzone w bułce.



bułka grahamka
2 jajka (najmniejsze jakie znajdziecie, ja mam od młodych kurek)
2 plasterki pomidora
szczypior
2 plasterki żółtego sera
2 plasterki domowej "wędliny" np. fasolowej (klik)
sól i pieprz
*kapka ketchupu - najlepiej bez cukru, dostępny w ofercie Primavika

Bułkę przeciąć na pół, wydrążyć miękki środek, wyłożyć serem, pomidorem, wędliną i na wierzch wbić jajko. Posolić i popieprzyć. Wsadzić do nagrzanego piekarnika i piec do ścięcia jajka (ok. 15 min). 
Po wyjęciu udekorować szczypiorkiem i kleksem z ketchupu. 

Smacznego!


6 komentarzy:

  1. Bardzo apetyczne :) i takie wiosenne ze szczypiorkiem i pomidorem :) zdecydowanie muszę wrócić do tego przepisu :P pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajniasty pomysł na śniadanko:)Już wiem co zjemy w niedzielę:))
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na relacje czy smakowało:) Mnie bardzo :)

      Usuń
  3. ja tez wyprobuje ten przepisik w sobote:)wyglada bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam Ci przypomnieć, że jeśli miałabyś ochotę wziąć udział też w drugiej części urodzinowego konkursu red and pale, to wystarczy, że podeślesz do mnie na maila (adrijah@gazeta.pl) zdjęcia potraw, które przygotowałaś na podstawie przepisów z red and pale właśnie :) Nie ważne, czy to te, które wzięły już udział w konkursie, czy jakieś wcześniejsze (jeżeli korzystałaś wcześniej z jakiś przepisów z RaP), ponieważ chciałabym zrobić na Facebooku galerię potraw z RaP wykonanych przez innych i nagrodzić kogoś moim home-made pesto :) Miło by było, gdybyś dodała w mailu notkę, że zgadzasz się na publikację Twoich zdjęć na moim Fb i ewentualnie linki do przepisów :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...