piątek, 8 czerwca 2012

Gulasz z kotletów sojowych (puszka.pl)

Kolejny przepis z puszki.pl - dałam tam nawet swoje zdjęcie, bo w oryginale nie było.

Cytuję:
 "1/2 opakowania kotletów sojowych
cebula
pomidory z puszki
groszek zielony z puszki
oliwa
sól morska, pieprz, papryka ostra, tymianek

 Przygotowujemy kotlety sojowe. Zalewamy je wrzącym bulionem warzywnym i zostawiamy na 15 minut, aby zmiękły, mieszamy. (...)
Na patelni rozgrzewamy oliwę, przesmażamy cebulkę pokrojoną w talarki. Kotlety kroimy na mniejsze kawałki (...), dodajemy na patelnię i chwilę smażymy. Dodajemy pomidory, groszek, przyprawiamy wg gustu. Ja użyłam dosyć sporo ostrej papryki - gulasz powinien być lekko pikantny ;)"

 Podałam z kuskusem, który zalałam pozostałym bulionem użytym do kotletów sojowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...