środa, 2 stycznia 2013

Dietetyczna nutella z awokado i amarantusem

Kolejna wariacja na temat nutelli, tym razem z dodatkiem mielonych migdałów i amarantusa. I niech mi, któraś Mama powie, że jej dziecko tego nie zje! Słodkie, pachnące i gładkie - zupełnie jak krem czekoladowy!

Mamy z WegeMaluch'a - co Wy na to? 
Czy sądzicie, że taka nutella przyjęłaby się w przedszkolu na kanapkach? 
To akurat nie jest bezmięsny zamiennik, bo nutella sklepowa mięsa nie posiada - ale myślę, że zdrowa alternatywa nie tylko dla wegemaluchów.

Przygotujcie:
dojrzałe awokado
dużego banana lub 2 małe
2 pełne łyżki kakao odtłuszczonego
łyżka miodu rzepakowego (lub syropu z agawy)
10 zmielonych migdałów (BadaPak)
5 czubatych łyżek amarantusa z melasą firmy EkoProdukt

Wszystkie składniki zmiksować na podobieństwo masła blenderem. Amarantus można dodać na koniec lub również zmiksować, ja dodałam na koniec i wymieszałam łyżką. 

 Do takiego śniadanka polecam jeszcze widoczne na zdjęciu Amarelki, czyli ciasteczka zrobione z amarantusa, prosa i melasy - więcej informacji znajdziecie TUTAJ 

***
A na koniec pochwalę się ogromnym sukcesem Magdy z portalu WegeMaluch, który wpłynie pozytywnie na 2 mln wegetarian w Polsce!

DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM PODPISANYM POD PETYCJĄ!

8 komentarzy:

  1. a kalorycznie jak to wygląda?

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy pomysł :) musi być bardzo dobre!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio jadłam bardziej podstawową nutellę i moze bardziej wierną oryginałowi, bo z orzechami, mlekiem i miodem, ale ta z awokado wygląda rownie zachecająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mrrrrrrrrrrau!!! a słuchaj ,a ile to cudo postoi w słoiczku? W sumie jadłoby się zaraz, ale może by postało chwilkę? Ja zrobiłam kiedyś z kaszy jaglanej ale była za ciężka zdecdowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo, że nie jadam w ogóle nutelli to taką bym z chęcią spałaszowała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Robiłam z orzechami laskowymi zamiast amarantusa - zajebista :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...