sobota, 22 czerwca 2013

Karobowy krem śniadaniowy z musli

Pamiętacie wpis w którym po raz pierwszy komponowałam swoją mieszankę musli? Korzystałam wówczas z usług sklepu Musli Tak Jak  Chcesz - moje wrażenia były bardzo pozytywne, mieszanka okazała się być smaczna i zdrowa. Tym razem otrzymałam od Musli Tak Jak Chcesz gotową mieszankę nazwaną przez autorów jako Fashion Musli...nie skłamię jeśli powiem, że to jedna z lepszych mieszanek jaką miałam okazję jeść! Zapytacie dlaczego? Ano dlatego, że znajduje się w niej:

  • granola czekoladowa - 
  • żurawina -

  • jagody goji - 
  • papaja kandyzowana- 
  • czarna porzeczka liofilizowana - 
  • morwa biała BIO -
  •  
  • orzechy pecan -
  •  pszenica w miodzie preparowana i 
  • pyłek kwiatowy...

  • Idealnie podpasowała mi do porannych kanapek z kremem karobowym...krem delikatny, aksamitny wręcz, a musli chrupiące i pełne bogactwa smaku...



    Składniki na porcję śniadaniową

    pół dojrzałego awokado
    banan
    2 łyżki karobu (dostępny w sklepie Ekolandia24.pl)
    2 łyżki serka homogenizowanego naturalnego (u mnie Pilos z Lidla)
    kilka kropel Stevi Gold

    do obsypania bułeczek/kanapek - ulubiona mieszanka zdrowego musli

    Wszystkie składniki kremu karobowego zmiksować blenderem do uzyskania gładkiej masy. Grubo posmarować pełnoziarnistą bułkę, obsypać mieszanką musli - smacznego!

    5 komentarzy:

    1. Robiłam kiedyś podobny krem. Pychota!

      OdpowiedzUsuń
    2. Uwielbiam taki krem, robię go i wcinam kilogramami :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Uwielbiam takie kremy, pycha :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Uuu, muszę zrobić tylko zamiast serka np kaszę jaglaną.. Mmmmm :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Z jaglaną musi być pyszniasto! Pozwolisz, że spróbuję i podzielę się wrażeniami na blogu? :)

        Usuń

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...