wtorek, 5 marca 2013

Musli- tak jak chcesz w QuchniWege

Gdy zobaczyłam stronę internetową, na której można sobie samemu skomponować mieszankę musli wiedziałam, że trafiłam do raju! 


Ileż to czasu człowiek wyszukuje zdrowych mieszanek musli na sklepowych półkach a potem okazuje się, że wybór jest niestety bardzo mały...a tu? Mamy do wyboru wiele przepysznych dodatków, można sobie zafundować bombę kaloryczną z krówkami, czekoladą i M&Msami - takiej mieszanki musli nie znajdziecie w sklepie ;) Można poszaleć z owocami suszonymi lub różnymi ziarnami. 
Tuba ma 1,7 litra co daje całkiem sporą ilość mieszanki, podejrzewam, że większą objętościowo niż te sklepowe. 
Przy komponowaniu swojego musli każdy kieruje się swoimi smakami i zachciankami, ja wiedziałam, że chcę spróbować czegoś co nie jest ogólnie dostępne w takich mieszankach, dlatego mój wybór padł na białą morwę, pyłek kwiatowy, nasiona Chia i orzechy pekan, dodatkowo "tradycyjnie" wpadła suszona śliwka i jagody goji, a bazę zbożową stanowiła mieszanka 6 zbóż. 

Fajną rzeczą jest swoje własne nazwanie musli - co sprawia, że taki pakunek idealnie nada się na prezent, pomyślcie jak fajnie byłoby podarować komuś musli z nazwą dedykowaną specjalnie dla obdarowanej osoby. A może któryś mężczyzna chciałby poprosić o rękę swojej wybranki w niekonwencjonalny sposób i nazwałby musli "Wyjdziesz za mnie?" - a w środku najukoczańsze dodatki wybranki? To byłby czad :)
Dodatkowo zabawę w komponowaniu musli podkręca przejrzysta strona internetowa z bogatą szatą graficzną, klikając na wybrany produkt możemy dowiedzieć się jakie ma właściwości, ile kosztuje i ile gram dorzucamy do swojej tuby. 
Na stronie znajdziecie też gotowe mieszanki, dobrane tematycznie np. Fit Mama z suszonymi owocami lub Świąteczny Smak z ciasteczkami korzennymi. 
Moja mieszanka wyszła przepyszna, nie spodziewałam się, że takie beztalencie matematyczne będzie potrafiło dobrać proporcje poszczególnych składników - a jednak się udało i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że moje musli jest TAKIE JAK CHCĘ :)
Zapraszam Was także na facebooka Musli Tak Jak Chcesz gdzie znajdziecie bony rabatowe, konkursy, aktualności i wiele przyjemnych artykułów. 
Mieszkańcy Warszawy, a wiem, że jest Was tu dużo - możecie odebrać swoją tubę z musli bezpośrednio w punkcie stacjonarnym. 
Już niebawem będę Was zasypywała śniadaniowymi propozycjami na wykorzystanie swojego musli, mam nadzieję, że do tego czasu zdążycie już zamówić własną tubę!
Pamiętajcie to Wy decydujecie czy musli będzie czekoladowo-słodkie czy owocowo-kwaskowate - wybierzcie pod siebie!
S M A C Z N E G O :)

10 komentarzy:

  1. a jak z kalorycznością ? i zawartością cukru??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja paczka na 100 g ma 380 kalorii, zawartość tłuszczu i cukrów jest uzalezniona od tego co sobie nawrzucasz...jak nawrzucasz krówki, M%M i żelki to wiadomo że będzie dużo cukru.

      Usuń
    2. ehh.. chzba wiadomo,że nie będzie nikt wrzucał żelków itp. Takie słodycze można zjeść same , musli kupuje się zdrowe . Sama ciągle pisałaś o uważaniu na kupne musli ze względu na cukier, stąd było moje pytanie . Ale dziękuję za odpowiedź.

      Usuń
    3. No ja bym nie powiedziała, że nikt nie będzie wrzucał :) Nie jestem wyrocznią i moje zdanie nie jest najważniejsze, ja dla siebie bym tego nie wrzuciła ale moja siostra zamówiła sobie musli z krówkami bo je uwielbia a takiego w sklepie nie znajdzie wiec nie mów, że nikt nie będzie wrzucał do musli słodyczy - są gusta i guściki, tu bajer polega na tym, że można sobie wrzucić to czego w sklepowym musli nie znajdziesz.

      Usuń
  2. Otrzymałaś w ramach współpracy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna i smaczna mieszanka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie też skomponowałam musli, kupiłam 2 opakowania musli z Sante i zmieszałam, dokupiłam osobno przeróżne bakalie i orzechy... ale fakt takich ciekawych dodatków jak pyłek, morwa, nasiona chia nie dostaniemy. Jak zjem swoje muli-a jeszcze sporo mam to na pewno zamówię sobie :)
    CzterolistnaKoniczynka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamowiłam dwie tuby ,jedna z krowkami dla mojej 4-letniej corki,ktora bardzo chętnie zjada porcję na śniadanie a druga skomponowana przeze mnie,bardziej dietetyczna.Jakosc skladników,wygląd i zapach jak najbardziej przekonuja mnie do kolejnych zakupów.Zaglądam często na bloga i juz wiele razy korzystałam z Twoich pomysłow i podpowiedzi na zdrowe i nowe posilki.

    OdpowiedzUsuń
  6. a ile ma gramów taka tuba?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...