sobota, 1 czerwca 2013

ROK BLOGA - rozwiązanie konkursu

Konkurs z okazji urodzin bloga dobiegł końca, trwał 30 majowych dni. W galerii konkursowej znalazły się 64 zdjęcia Waszych potraw, spośród nich w ciężkich bólach wybrałam 5 zwycięskich. 
Nie było łatwo, najpierw trudny wybór finałowej piątki, a potem jeszcze trudniejszy wybór porozmieszczania dziewczyn na podium. 

Niezmiernie mi miło, że zainteresowanie konkursem było tak duże, to przyjemność wiedzieć, że po drugiej stronie monitora jest ktoś kto czyta, gotuje, komentuje. 

D Z I Ę K U J Ę 

Przedstawiam finalistki
 (dla przypomnienia jakie mamy nagrody odsyłam *tutaj*)

Klikając na zdjęcia przerzuci Was do postów z przepisami na te smakowicie wyglądające dania.

1 miejsce - Antonina


2 miejsce - Ania


3 miejsce - Monika


4 miejsce - Kasia


5 miejsce - Justyna

Po analizie wszystkich zgłoszeń postanowiłam dać jeszcze jedną nagrodę -  Rafałowi, który jako jedyny mężczyzna postanowił qucharzyć z QuchniąWege, gratuluję odwagi :) 
Rafał otrzyma niespodziankę, mam nadzieję, że się ucieszy.



Proszę o przesłanie na adres koralina1987@gmail.com danych korespondencyjnych. 

Paczki nadam Pocztą Polską najszybciej jak się da, mam nadzieję, że ogarnę temat do 7 czerwca (dam Wam znać mailowo).

Zapraszam do korzystania z GALERII KONKURSOWEJ, która powstała na moim profilu facebookowym, znajdziecie tam wszystkie zgłoszone zdjęcia oraz odnośniki do potraw.

Serdecznie dziękuję fundatorom nagród  EkoProduktMaryslSante i Stevija za pomoc w organizacji urodzin :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim nagrodzonym! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetnie! Gratuluję Wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim i liczymy na więcej konkursów w których można wykazać się kulinarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Apetycznie wyglądają te dania również w wykonianiu konkursowiczów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i gratuluję pozostałym zwycięzcom :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...