poniedziałek, 18 lutego 2013

Tapioka i ja - podsumowanie akcji

Z tapioką do niedawna miałam niewiele wspólnego, żeby nie powiedzieć, że nic...może nie jest to jakiś bardzo wartościowy składnik diety, ma w sumie niewiele wartości, ale też przy okazji nie zawiera glutenu ani cholesterolu - jest polecana dla osób z alergiami. Prowadziłam już akcję na Vegespocie, której podsumowanie znajdziecie TUTAJ, dziś chcę Wam przedstawić 6 przepisów zgłoszonych na akcji Durszlakowej. Przyznam, że zostało mi pół opakowania tapioki, którą otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Eko-Market i póki co chcę ją przetrzymać do lata...już sobie wyobrażam smak i wygląd deserów truskawkowych z tapioką, toż to będą cudeńka! Mam nadzieję, na kolejną akcję właśnie w okresie letnim, może i Wy skusicie się do inwestycji paru złotych w te perełkowe kuleczki?


Mój ulubiony przepis z wykorzystaniem tapioki, to póki co bezkonkurencyjny pomarańczowy deser - tu macie przepis - klikamy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...