środa, 1 maja 2013

ROK BLOGA - konkurs

W maju mija rok od mojego pierwszego wpisu jako QuchniaWege,
zaczynałam wpisując moje przepisy zamieszczone wcześniej w pamiętniku prowadzonym na portalu Vitalia.pl - to tam dziewczyny, które mnie "czytały" zachęcały do stworzenia strony w której gromadziłabym sprawdzone przepisy na odchudzone, wegetariańskie dania, które jadłam podczas wielkiej walki z kilogramami. Walka została zakończona już półtora roku temu, ale pasja do gotowania pozostała.
Dziś symbolicznie zdmuchnęłam świeczkę zgodnie z tradycją są i prezenty - tyle tylko, że to ja mam dla Was małe upominki ;)

Konkurs skierowany jest do innych blogerów kulinarnych oraz do osób nieposiadających bloga.
DLA NIEPOSIADAJĄCYCH BLOGA:
Wystarczy, że przygotujecie dowolnie wybraną potrawę z mojego bloga.
Przeglądnijcie na co mielibyście ochotę i zabierajcie się do qucharzenia, przepisów jest ok. 300 więc każdy z Was powinien znaleźć coś dla siebie.

Zróbcie tej potrawie zdjęcie z karteczką z napisem 
QuchniaWege - urodziny 
i prześlijcie je na maila koralina1987@gmail.com wraz z informacją jak nazywa się potrawa (można dać link do przepisu), żebym wiedziała który przepis Was zainspirował :)

DLA BLOGERÓW:

Zadanie jest takie samo, jedynie prosiłabym, abyście zamieścili post na swoim blogu, w którym podacie przepis z QuchniWege i umieścicie w nim informację, że potrawa została przygotowana specjalnie na konkurs urodzinowy (wraz z odnośnikiem do mojego bloga). Zdjęcie z karteczką NIE MUSI być umieszczone w poście na Waszym blogu, ale proszę żebyście poinformowali mnie mailem, że stworzyliście taki post /podali link do postu z Waszego bloga/ i w tymże mailu przesłali zdjęcie potrawy z karteczką  
QuchniaWege - urodziny.

Na zdjęcia czekam od 1 do 30 maja 2013 roku, na każdego maila odpowiem, więc jeśli ktoś nie dostanie maila zwrotnego to znaczy, że zgłoszenie nie dotarło, proszę wówczas o kontakt na facebooku lub tutaj.

Można zgłosić wg w/w zasad nieograniczoną ilość zdjęć/postów.

Na moim fanpage'u  (tutaj) opublikuję Waszą galerię zdjęć, więc biorąc udział w konkursie zgadzacie się na udostępnienie swojego zdjęcia oraz danych osobowych (imię i inicjał nazwiska / nazwa bloga)
Nagrody zostaną przesłane za pośrednictwem Poczty Polskiej w ciągu tygodnia od ogłoszenia wyników. Przesyłki wysyłam tylko na adresy polskie.

Spośród wszystkich zgłoszeń (od osób "prywatnych" oraz od blogerów) wybiorę 5 osób, które otrzymają prezenty.

Maksymalnie w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu zostaną ogłoszone wyniki, a nagrody są następujące:

I miejsce - 2 opakowania musli Sante, zestaw przypraw i akcesoriów Marsyl, stevia Stevija w pudrze, amarantus ziarno i amarantuski sezamowe EkoProdukt
II miejsce - 2 opakowania musli Sante, zestaw przypraw i akcesoriów Marsyl, stevia Stevija w pudrze, amarantus ekspandowany EkoProdukt
III miejsce - 2 opakowania musli Sante, zestaw przypraw i akcesoriów Marsyl, stevia Stevija 300 tabletek, ciastka 3 zboża EkoProdukt
IV miejsce - 1 opakowanie musli Sante, zestaw przypraw i akcesoriów Marsyl,  stevia Stevija 300 tabletek, ciastka 4 zboża EkoProdukt
V miejsce - 1 opakowanie musli Sante, zestaw przypraw i akcesoriów Marsyl, stevia ze smakiem jeżynowym Stevija, ciastka otrębowe EkoProdukt

Fundatorami nagród są: EkoProdukt, Marysl, Sante i Stevija - dziękuję za pomoc w organizacji konkursu :)

8 komentarzy:

  1. sto lat quchniawege!!! gratulacje!
    kurczę, myślałam, że blogujesz od zawsze, a tu się okazuje, że jestem starsza od Ciebie :) niesamowite! uważam że bardzo dużo osiągnęłaś przez ten rok i jeszcze raz serdecznie Ci tego gratuluję! trzymam kciuki dalej :)
    a w konkursie bardzo chętnie wezmę udział, bo Twoje przepisy mnie zachwycają od roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje skarbie:* Jestesmy z Ciebie dumne a z przepisow korzystamy od dluzszego czasu:) Jak mowilam,udzial w konkursie wezme napewno,szkoda ze nie robilam wczesniej zdjec,troche by sie tego uzbieralo >P>P Buziaki ,LennQ&Eve

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyślności w kolejnych latach blogowania:)
    U mnie za miesiąc minie rok... jak ten czas leci...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :) Życzę dalszych sukcesów! A Konkurs super, na pewno wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje roczku! Nie tak dawno znalazlam twoj blog i bardzo mi sie podoba. Nie jestem wegetarianka, ale tez nie przepadam za miesem, wiec mam nadzieje, ze twoj blog uroazmaici moja kuchnie.
    Moje oczyszczanie konczy sie juz za kilka dni i bede mogla dodac pare innych produktow do diety i mam bardzo ogromna ochote na twoje kotleciki jaglane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i sto lat życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Można trochę zmieć przepis? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, to ma być inspiracja QuchniąWege, pamiętaj tylko o karteczce z napisem (nie musisz tego zdjęcia dawać na bloga, wysyłasz je do mnie na maila)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...