środa, 19 grudnia 2012

Manna z malinami

W towarzystwie kolęd wykonanych przez dzieci z Arki Noego zapraszam na "dziecinne" śniadanie...kaszka manna z malinami, która posmakuje również Mamie i Tacie ;)


Składniki na dużą porcję (spokojnie można się nią podzielić z dzieckiem)

1,5 szklanki mleka 
5 tabletek stevii np. SteviGold
3 czubate łyżki kaszy manny
miseczka malin mrożonych

Mleko zagotować razem ze stevią, do wrzącego mleka wsypać kaszę i energicznie mieszać do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Maliny rozmrozić (albo wyciągnąć wcześniej albo wsadzić na chwilę do mikrofali). Układać w salaterce warstwami i maliny i kaszę. Można udekorować prażoną pszenicą z miodem firmy EkoProdukt. 
Ja jem lekko ciepłe,  jest to fajny sposób na rozgrzanie się przed wyjściem z domu.


13 komentarzy:

  1. o jeny Pycha. Chyba z nikim bym się nie podzieliła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto, smacznie, zdrowo - takie śniadania mogłabym jeść każdego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie piętrowe desery z udziałem malin lub jagód :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maliny o tej porze świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi dokładnie, cieszą jakoś tak bardziej niż latem ;D mimo, że smak inny, bo z mrożonych nigdy nie wyciągnie się tej świeżości ale i tak warto mrozić latem i zajadać zimą :)

      Usuń
  5. widziałam to zdjęcie wczoraj? ;>
    pycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) wczoraj przez chwilę wrzuciłam ten przepis na bloga bo chciałam coś sprawdzić :) i proszę Twoje czujne oko już wypatrzyło :D

      Usuń
  6. Uwielbiam mannę;)
    Jaki posiadasz aparat i obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko bosko jak mi się chce maliinek

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj z moja corcia na sniadanko zjadlysmy ta kaszke z malinami byla pyszna magda gw

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...