wtorek, 18 grudnia 2012

Jabłka z dżemem - palce lizać :)

Przepis z tych niezwykle prostych, ale jednocześnie smacznych. Wystarczy jabłko, trochę dżemu i piekarnik. Ja do dekoracji użyłam pszenicy z miodem firmy EkoProdukt.
Składniki na 1 porcję:
jabłko - najlepiej twarde
2 łyżki ulubionego dżemu (u mnie domowy jabłkowo-marchwiowy z goździkami)
Chrapka na jabłka!Jabłku odciąć "czapeczkę", wydrążyć gniazdo nasienne, w powstałej dziurce umieścić dżem. Przykryć jabłko odciętą częścią. Zapiekać w piekraniku nagrzanym do temperatury 180 stopni przez ok. 20-25 minut. Podawać udekorowane pszenicą z miodem. 

(nie wiem dlaczego wyskakuje jakiś napis na zdjęciu...no trudno...)
 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam pieczone jablka w kazdej mozliwej konfiguracji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham pieczone jabłuszka, przypomniałaś mi o tym, że dawno ich nie robiłam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda, naprawdę! Nie pomyślałabym o czymś takim :) A dżem się nie spala?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślinka cieknie na sam widok, uwielbiam pieczone jabłka :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...