wtorek, 4 grudnia 2012

Pizza broccoli

Tym razem zapraszam na pizzę tradycyjną, zrobioną z gotowej mieszanki firmy Gdańskie Młyny.

Z pół kilograma mieszanki wyszły mi dwie duże pizze, na dość grubym cieście, miękkim w środku a wypieczonym z wierzchu. Smakowita!

Do obłożenia użyłam brokuła, cebuli i czerwonej fasoli. 

Przepis na 2 duże pizze:

pół kilograma mieszanki na pizzę firmy Gdańskie Młyny
15 g świeżych drożdży
2/3 szklanki ciepłej wody
sól do smaku
2 łyżki oliwy z oliwek

brokuł 
cebula
puszka fasoli czerwonej
żółty ser
ketchup

Drożdże rozmieszać w ciepłej wodzie z oliwą. Dodać mąkę i sól - wyrobić ciasto. Ja zrobiłam to w Thermomixie, wystarczyły 2 minuty pozycja Interwał i ciasto było gotowe. Po wyrobieniu ciasta należy je odstawić w ciepłe miejsce na ok. 20 minut.

Podzielić ciasto na dwie części i rozwałkować na okrągłe placki. Posmarować je ketchupem, ułożyć lekko obgotowany brokuł, cebulę oraz fasolkę. Posypać przyprawami i żółtym serem.

Piec ok. 15-20 minut w temp. 180 stopni.

8 komentarzy:

  1. czasami kupuję mieszanki chlebowe tej firmy. z tej na pizzę wychodzi dobra? Może w końcu się skuszę i wyczaruję coś warzywnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo smaczna, szybka w przygotowaniu, ciasto miękkie w środku a chrupiące na zewnątrz, choć miałam lekkie wyrzuty sumienia, że to typowo biała mąka i kusiło mnie, żeby dodać trochę pełnoziarnistej ;)

      Usuń
  2. właśnie, ciasto na pizzę najlepiej wychodzi z Termomixa :). Też dzisiaj robię pizze ( a nawet dwa rodzaje, jedna z mąki pszennej a druga z razowej - ciekawe czy wyjdzie)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ochotę na taka pizzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh narobiłaś mi wielkiej ochoty teraz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Potwierdzam, najlepsze ciasto na pizze wychodzi z Thermomixa:) a Twoja pizza "brzmi" apetycznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...