poniedziałek, 10 grudnia 2012

Tapioka z jabłkami i wyniki konkursu ze Stevija

Najpierw szybki przepis na smaczne i pożywne śniadanie, a potem oczekiwane wyniki konkursu ze Stevija.

Składniki dla 2 osób

50 gram tapioki (do kupienia w EkoMarkecie)
2 duże jabłka
cynamon
pełna łyżka miodu
woda (około 300-350 ml)

Tapiokę namoczyć w części wody ok. 2 godzin. Dolać pozostałą wodę i gotować aż kuleczki zrobią się prawie przezroczyste. Dodać starte jabłka i cynamon, mieszać i gotować razem jeszcze ok. 5 minut. Można podlać wodą jeśli robi się zbyt gęste, żeby się nie przypaliło. Dodać miód, wymieszać. Przełożyć do szklanek, podawać lekko przestudzone.


***

Cud, miód i cynamon
Chrapka na jabłka!A teraz zapraszam wszystkie zainteresowane osoby na wyniki konkursu (szczegóły znajdziecie tutaj-klik), otrzymałam od Was wiele smakowitych przepisów, które obiecałam sobie wypróbować w przeważającej większości, nie zdążę do Świąt ze wszystkimi, ale trudno, po Świętach też miło będzie zjeść smakowite pierniczki czy chudy, zdrowy serniczek. 

Ale do rzeczy. Wybór nie był łatwy, z chęcią nagrodziłabym więcej osób, ale mamy 3 paczki z nagrodami więc musiałam wybrać 3 laureatki.

Nagrody są takie same więc kolejność nie ma znaczenia ;)

- Jesteś tym, co jesz i jej piernik bez jaj - z mąką pełnoziarnistą, płatkami owsianymi, żurawiną i orzechami, słodzony stevią;
- Izabela Rzeszutek z bloga Pasja Gotowania i jej makowiec, super zdrowy - z mąką pełnoziarnistą, stevią, miodem, jagodami goji, orzechami włoskimi i jogurtem naturalnym oraz za kutię z amarantusem (robię w tym tygodniu!!!) - oba przepisy przysłane na maila - zrobię, to dowiecie się dokładnego składu, nie bójcie żaby!
-Wiktoria Przybylska i jej pomarańczowy sernik na daktylowym spodzie - z daktylami, karobem, żurawiną, siemieniem lnianym i bez grama tłuszczu i cukru (przepis przysłany na maila i planuję go wykorzystać niebawem!)

Dziewczyny czekam na Wasze adresy do wysyłki nagród do środy 12.12.2012 r. - koralina1987@gmail.com (nie ukrywam, że będzie mi miło gdy pochwalicie się znajomym na FB lub blogach o wygranej:))

G R A T U L U J E M Y ! ! !

A wszystkim pozostałym serdecznie dziękujemy za udział w konkursie, zapraszamy na kolejne, już niebawem na blogu i facebooku.
Odwiedzajcie
fanpage QuchniaWege
fanpage Stevija

5 komentarzy:

  1. strasznie dziękuję za wyróżnienie mnie i moich pomyslów ;))

    to byl super konkurs i super organizacja.

    pozdrawiam serdecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ kochana ja nie wiedziałam, że Ty to taka skarbnica pomysłów jesteś ;) Na szczęście się ujawniłaś i mam teraz wiele rzeczy do nadrobienia, oczywiście źródło będę podawać, niech ludzie Cię odwiedzają bo warto!

      Usuń
  2. Ja też Pasjonatkę odwiedzam i fakt- pomysłów pełna głowa ! A co do Twojego tapiokowego dania... MMMMMMMMMMNIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej :D. Dziękuje :). Straaasznie się cieszę!!!Zaraz wysyłam adres!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mnie zaskoczyłaś :) Bardzo dziękuję za wyróżnienie! Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...