środa, 14 listopada 2012

Dzienne menu, fotomenu (13.11)

Dzień rozpoczęłam o godzinie 6.00, przygotowałam sobie śniadanko, a gdy składniki mi "dochodziły" poćwiczyłam trochę brzuch i ogólne rozciąganie.

Na śniadanie zjadłam:kaszkę kukurydzianą firmy VIVI (bez cukru i soli) na mleku 1,5% z owocami aronii i łyżeczką miodu - obsypaną hojnie płatkami kukurydzianymi bez cukru, 2 ciasteczka owsiane naturalne firmy Sante oraz mandarynkę

Po śniadaniu pojechałam na godzinkę do pracy (od 7.00 do 8.00), po czym wróciłam do domu na "okienko", które trwało do 11.30.

W tym czasie w domu zjadłam 3 kanapeczki paprykowe i przygotowałam obiad...

Obiad zjadłam w pracy (tylko do zdjęcia pozował na talerzyku, potem został przełożony do pudełka hermetycznego) - 3 kotlety jęczmienno-ryżowe, ogórek kiszony i kus-kus

Oprócz tego w pracy zjadłam pałeczki błonnika firmy Sante wymieszanie z daktylami (firma BadaPak) i z 3 mandarynkami - wszystko zalane dużym jogurtem naturalnym Pilos. 

4 komentarze:

  1. prosiłabym o przepis na te kotlety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej jaki piękny posiłek! : ) a powiedz mi, jak jest z Twoją wagą, gdy trzymasz się dieta wegetariańskiej i jesz, tak jak tu widać na blogu? : )

    OdpowiedzUsuń
  3. te paprykowe kanapki też bardzo często sobie robię ;)
    Nawet przepis wrzucałam na nie całkiem niedawno na Vitalię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi czyli to do Ciebie podpatrzyłam :) W przepisie na paprykowe kanapki dałam link do Vitalii skąd znalazłam przepis i kaloryczność :) Dzięki!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...