czwartek, 22 listopada 2012

Śniadaniowe jabłko z masłem orzechowym

Idealna propozycja na śniadanie, szczególnie jeśli użyjemy domowego masła orzechowego (u mnie orzeszki ziemne solone i migdały - po szklance). 

Dla 1 osoby
duże, twarde jabłko
2 czubate łyżki masła orzechowego

Jabłku odciąć "czapeczkę z ogonkiem", wydrążyć gniazdo nasienne i nafaszerować masłem orzechowym. Zapiekać około 30 minut w temp. 180 stopni.

Podałam z ciasteczkami owsianymi firmy Sante, morelami suszonymi bez siarki z firmy BadaPak oraz szklanką wody kokosowej z dodatkiem ananasa i aceroli. Tak wyglądało moje dzisiejsze śniadanie :)

14 komentarzy:

  1. Wygląda niesamowicie! Woda kokosowa + Sante - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. a my jemy z dżemem

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie gruszka na surowo dziś, ale kurcze nie chciało mi się nic piec, ani podgrzewać i teraz żałuję :) Mega pięknie wygląda i aż u mnie w domku czuć zapaszek gorącego jabłka :) eh

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko wygląda, a smakuje pewnie jeszcze lepiej :) Jabłko, masło orzechowe, a to wszystko lekko przypieczone, gorące... Och, poproszę porcję!

    OdpowiedzUsuń
  5. takie śniadanie... o rany! rozkosz od samego rana :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze się, że trafiłam na tego bloga :) Świetny pomysł na energetyczne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, już wiem co jem jutro na śniadanko <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzis na podwieczorek bedzie jabluszko z masłem orzechowym:-) magda gw

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że smakowało!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...