środa, 14 listopada 2012

Kanapki paprykowe bez chleba i wyniki losowania :)

Znalazłam je ostatnio w internecie i postanowiłam zrobić, szczególnie, ze Just Try Eat ostatnio rozprawiała jakie to są zdrowe i smaczne kanapki bez chleba :)

Wg obliczeń 100 g takich kanapeczek ma tylko 44 kalorie, a porcja (2 kanapeczki) 100 kalorii, dla mnie nie ważne są kalorie, dla mnie ważne są walory smakowe i zdrowe składniki!

A więc przygotowujemy

paprykę np. czerwoną
biały ser (u mnie chudy ale może być półtłusty) - ok. 100 g
2 ogórki kiszone
szczypiorek
sól i pieprz 

Paprykę kroimy na 4 części, pozbawiamy gniazd nasiennych. Biały ser, ogórki i szczypiorek łączymy w coś na kształt pasty (u mnie pomógł Thermomix, wszystko rozdrobnił w kilka sekund). Doprawiamy solą i pieprzem. Pastą napełniamy ćwiarteczki papryki. 
***
I obiecane wyniki losowania w Szybkim konkursie z piernikiem w tle, w którym do wygrania były 3 książki "Piernikowe makabreski". 

Osób biorących udział było 67 (znowu taka sama liczba jak przy ostatnim konkursie z okazji Światowego Dnia Walki z Głodem!), zmieniłam tym razem program losujący (bo tamtego coś nie mogłam znaleźć), zakres liczb do losowania to od 1 do 67 a program wskazał:

Licząc od pierwszej osoby, która zrobiła wpis szczęśliwcami, którzy otrzymają ode mnie przesyłkę z książką są:
nr 40 - Dominika Polok
nr 16 - Agata Nastulak
 nr 15 - Magdalena Gaik
Gratuluję szczęścia w losowaniu :)
Czekam na Wasze adresy korespondencyjne do jutra (15.11) do północy - mój mail koralina1987@gmail.com
 EDIT - niestety nie doczekałam się na adres wysyłkowy od pani Magdy...dlatego zrobiłam jeszcze jedno losowanie...


Padło na mniumniu
- czekam na adres do soboty 17.11 do północy :)

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM OSOBOM BIORĄCYM UDZIAŁ W ZABAWIE,
OCZYWIŚCIE ŚWIĘTO PIERNIKA OBCHODZIMY 25 LISTOPADA, WSZYSTKIE ODPOWIEDZI BYŁY POPRAWNE!
P.S. Liczba komentarzy pod postem z konkursem nie zgadza się z liczbą wpisywaną do maszyny losującej, ponieważ 2 komentarze były od tych samych osób, po prostu zapomnieli dopisać maila i dlatego wskazuje na 69 a ja wpisywałam 67, ponieważ tyle było wpisów z odpowiedzią na pytanie.  


 KOMU NIE POSZCZĘŚCIŁO SIĘ W TYM LOSOWANIU MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W INNYM KONKURSIE ORGANIZOWANYM NA BLOGU - ZAPRASZAM TUTAJ :)

2 komentarze:

  1. o Ty małpko! No właśnie dziś kupiłam paprykę :) Ale wiesz co? Zrobię coś troszkę innego, zaraz zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo miluszko, adres wysyłam :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...