poniedziałek, 26 listopada 2012

Sałatka owocowa z amarantusem

Szybki deser lub lekkie śniadanie -  ilość składników i ich proporcje pozostawiam Waszym gustom. Sałatka sprawdzi się też jako propozycja na zakrapianą imprezę :) Wystarczy, że owoce zalejemy niewielką ilością dobrej wódki, uwierzcie mi na słowo - niby nie pijemy, ale wstać z krzesła nie można ;) 

Propozycja:


banan
pomarańcze
mandarynki
jabłko
winogrona

oraz amarantus ekspandowany z miodem firmy EkoProdukt 
 i przemielony przez maszynkę mak np. ze sklepu BadaPak

Owoce pokroić na mniejsze kawałki wg uznania, wymieszać ze sobą, posypać hojnie amarantusem i makiem. 
*W wersji "szampańskiej" dodać alkohol.

Sałatka świetnie wygląda  podana w kieliszkach do wina.

3 komentarze:

  1. takiej wersji sałatki owocowej jeszcze nie jadłam, ale chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Wyróżniłam Cię w programie Liebster Blog! Zapraszam do zabawy, pytania na moim blogu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh...kochana natty, właśnie napisałam o tym, że brak czasu na odpowiadanie, nominowanie i zabawę...właśnie o tym dzis sobie przypomniałam a tu znowu :) dziękuję serdecznie za wyróżnienie, ale do zabawy włączę się może w lutym :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...