sobota, 24 listopada 2012

Koktajl orzechowy i wyniki konkursu Quchnia z Vivi Cię zadziwi

Obiecany na facebooku, wyczekiwany przez sporą część czytelników, oto przed Wami KOKTAJL ORZECHOWY

Składniki na 2 duże szklanki

2 łyżki domowego masła orzechowego (u mnie tym razem laskowe solone i migdały)
banan
200 g jogurtu naturalnego bez cukru (np. 1,5% do kupienia w Lidl'u)
300 ml mleka 1,5%

Wszystkie składniki zmiksować.

Przepis znalazłam tutaj, wg wyliczeń programu taka szklanka ma ok. 180 kalorii, ja się na kaloriach nie znam - wiem za to, że taki koktajl na śniadanie jest WSPANIAŁY! Nie trzeba już nic innego, zapycha po pachy :)


***
Przez cały miesiąc trwał konkurs, w którym szukaliśmy absurdów ze sklepowych półek, wszystkich produktów FIT, SLIM i sugerujących, że są idealne dla osób dbających o linię, ale także wybierających zdrowe jedzenie.
Otrzymałam 12 poprawnych zgłoszeń, za wszystkie składam wielki pokłon - bo DZIĘKI WAM nie sięgnę nigdy po opisane przez Was produkty (heh wyjątkiem jest napój sojowy z Biedronki...no cóż czasami lubię chlapnąć szklaneczkę;))
Firma VIVI, która może pochwalić się szeroką gamą produktów naturalnych bez zbędnych dodatków ufundowała dla Was 3 paczki z nagrodami, a ja wg regulaminu wybrałam 2 osoby nagrodzone, a jedną osobę wybrał los szczęścia. 
Także poproszę o adresy do wysyłki przesłane na koralina1987@gmail.com następujące osoby:

1) MartuśKa za zgłoszenie "Sunbites – chrupiące listki wielozbożowe"

2) JustTryEat za zgłoszenie "PŁASKI brzuch i chudnięcie w 14 dni!!! PŁATKI FITNESS firmy NESTLE"

3) J.Lisicka za zgłoszenie "Ziołowe cukierki VERBENA"
 Zanim złożę oficjalne gratulację chcę wyjaśnić, dlaczego 10 osób a nie 12 brało udział w losowaniu - 2 osoby wybrałam osobiście, więc liczba osób została zmniejszona o MarutśKa i JustTryEat; a 1 osoba to J.Lisiecka, ponieważ licząc od góry komentarzy jest to właśnie 1 wpis biorący udział w losowaniu. 

A więc skoro wszystko jasne chcę złożyć serdeczne gratulacje drogim Paniom, nie dość, że dostaniecie smakowite musli od Vivi to na dodatek macie największy skarb potrzebny podczas zakupów - zwracacie uwagę na to co wkładacie do koszyka i nie dajecie się nabrać na chwyty marketingowe!
 GRATULACJE!

6 komentarzy:

  1. WAAAAAAA!!! ŁAŁA ŁIŁA :) LOfciam po stokroć :) a koktajl aż się boję, aż się boję! Widziałam jak zapowiadasz, że będzie i co ja zrobię? Ja nie wiem jak ja to zrobię, ale dorwę orzechy i zrobię (chociaż właśnie zjadłam ostatnie brazyliany i nie wiem co teraz nie wiem! Lecę zaraz się ubieram i mielę wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, gratuluję dziewczynom : )))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam!
    Twój blog został wyróżniony przeze mnie w Liebster Blog.Więcej informacji na moim blogu:http://www.biteofpassion.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hurra, los się do mnie uśmiechnął :D

    OdpowiedzUsuń
  5. koktajl jest genialny!!! właśnie się śniadaniuję orzechowo-bananowo-mlecznie :) POEZJA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawartość paczki MEGA, jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...