piątek, 8 marca 2013

Twoja Ekolandia - konkurs

Dziś jak wszystkie Panie i Panowie wiedzą takie z lekka PRLowskie święto - Dzień Kobiet :) Ale każda okazja do świętowania jest dobra, więc i u nas dziś możecie otrzymać prezenty - każdy uczestnik wygrywa!

Wraz z fundatorem nagród, którym jest prężnie działający sklep internetowy Ekolandia24.pl zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie "prawie literackim".
Zadanie konkursowe jest niezwykle przyjemne i dające odpłynąć w marzenia - mianowicie czekamy na Wasze opisy EKOLANDII - jak wygląda, co w niej jest, jak pachnie, co się w niej dzieje, jednym słowem jak sobie wyobrażacie EKOLANDIĘ...

Opisy prosimy umieszczać pod tym wpisem (w komentarzach).
Jedna osoba może zgłosić jeden opis.
KONIECZNIE PODAJ SWÓJ E-MAIL, dzięki temu otrzymasz unikalny kod rabatowy uprawniający do zniżki na zakupy w Ekolandii!

Polub także nasze FanPage, na których znajdziesz aktualności z "życia" naszych stron


Konkurs trwa od dziś (8.03) do 17.03 (niedziela, do północy). 

Po tym czasie będę miała max. 3 dni aby ogłosić zwycięzcę, który otrzyma smakowitą paczkę rodem z Ekolandii
W skład w której wchodzi (od lewej)

- CZEKOLADA NA GORĄCO ORZECHOWA 
- CIASTKA OWSIANE BIO
- OWSIANKA Z ORZECHAMI BIO
- SYROP RYŻOWY


 DLA KAŻDEJ Z OSÓB, KTÓRA WEŹMIE UDZIAŁ W KONKURSIE MAMY PRZYGOTOWANE BONY RABATOWE, KTÓRE ROZEŚLEMY W PRZECIĄGU 3-5 DNI OD ZAKOŃCZENIA KONKURSU, DLATEGO POTRZEBNE SĄ NAM WASZE ADRESY E-MAIL!
 Wysyłka paczki z nagrodami możliwa tylko na terenie RP.

***
Ze sklepem Ekolandia24.pl współpracuję już kilka miesięcy, a najsmaczniejsze potrawy jakie zrobiłam z wykorzystaniem produktów dostępnych w Ekolandii to m.in.

 



 

 

 

17 komentarzy:

  1. Ekolandia pachnie pięknie
    ni to słodko ni to biednie.
    Zdrowie tam króluje czas cały
    aż się przewraca świat mój mały.
    Kawa, orzech, ciacho- biegnę!
    Co mnie nikt tam nie ubiegnie!
    Ekopaka niech tu leci,
    niech się całe zło rozleci!
    Niech mi słońce świeci pięknie
    a kuchnia od przepychu pęknie!

    haniulka_1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekolandia - samo zdrowie
    Sklep najlepszy tak się zowie!
    Zdrowe, pyszne, kolorowe
    Tam produkty są gotowe.
    Owsiane ciasteczka dla łasuchów
    Dla uciechy ich brzuchów
    Alergicy też szczęśliwi
    Bezglutenowe produkty tam kupili
    Mąki, kasze, makarony
    Wybór ich nieograniczony
    Pyszne soki owocowe
    Wszystkie tak samo zdrowe
    Czekolady na gorąco
    Zimowy poranek ogrzeją zachwycająco
    Multum herbat do wyboru
    Pić je można bez oporu
    Kosmetyków pełna gama
    pasty, płyny, zioła do kąpania
    Mnóstwo produktów zdrowych
    Zarówno dla starszych jak i młodych
    Zakup tych wszystkich pyszności
    Sprawi ci wiele radości
    Więc nie czekaj ani chwili
    Bierz przykład z innych, którzy tam wiele kupili!

    ania950@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem EKO - w produktach nie ma żadnej chemii. Jestem NIEPOWTARZALNA - znajdziesz u mnie wiele niespotykanych artykułów. Jestem NATURALNA - dzięki mnie poczujesz prawdziwy smak jedzenia, a nie jego sztucznych dodatków. Jestem OAZĄ ZDROWIA - w końcu nie od dziś wiadomo, że "jesteś tym, co jesz". Jestem JEDYNA W SWOIM RODZAJU - nie znajdziesz innego sklepu z tak bogatą ofertą. Jestem EKOLANDIA.

    kubek.w.serca@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Ekolandia pachnie lawendowo, choć i czasem miętę czuć za lasem.
    Gdy wstaję rano nie muszę walczyć nigdy z czasem.
    Na spacery często chodzę do chatki na jednej nodze.
    Tam produkty nie bywałe dla organizmu doskonałe.
    Gdy do chatki kiedyś wejdziesz sam poczujesz tą energię.
    Tu dostaniesz wszystko, nawet herbatkę ekologiczną.
    To kraina jest cudowna , samo zdrowie tu zagląda.
    Tam też mieści się mój domek, gdzie na oknie zioła wschodzą,
    a w piecyku chleb się piecze
    To mój raj, to moja Ekolandia

    anita1971@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatnie stąpam po łące pachnącej
    Pełnej ziół, rumianku i mięty
    Przede mną widok krainy zalanej słońcem
    Do której zaprasza aromat przepiękny

    Tu natura wszystko sama stworzyła
    Drzwi do apetycznego świata otworzyła
    Zapach chleba w powietrzu się unosi
    Ekoludek do chatki mnie prosi

    A w środku na stoliczku
    Zdrowego jedzenia bez liczku
    Czekolada gorąca w niebieskim kubeczku
    Owocowa herbatka w żółtym dzbaneczku
    Owsiane ciasteczka w syropie ryżowym
    Krucha tarta o smaku karmelowym
    Jeszcze ciepły chleb w foremce
    Na kredensie leży
    Jak wspaniały jest smak natury
    Bez żadnych dodatków i według starej receptury
    Nic nie psuje smaku cudownego
    Spróbuj, bo warto mój drogi kolego.

    lappi@op.pl


    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem krótko: Ekoladnia to miejsce, gdzie po prostu kupuje się jedzenie, nie ma takiego pleonazmu jak 'zdrowe jedzenie', bo to czym się odżywiamy z założenia powinno nas odżywiac właśnie, dawac nam zdrowie i energię.W Ekoladii jest po prostu żywnośc, nie trzeba mówic 'zdrowa', bo każdy wie, że taka właśnie jest. Ekolandia to miejsce, gdzie nikt nie martwi się w jakim świecie będą żyły jego dzieci i czy będą miały czystą wodę itd. Ekolandia to po prostu Ziemia, a najsmutniejsze jest to, że moglibyśmy sami nasz świat uczynic Ekolandią, ale to się wielkim koncernom nie opłaca. Dlatego mam swoją małą Ekolandię, gdzie hoduję marchew i pietruszkę, gdzie już wkrótce zakwitną tulipany i krokusy. Moja Ekolandia to także soczyste czereśnie i wiśnie (nie pryskane!a sąsiad co roku się dziwi, że on pryska, a ja nie i mi lepiej wszystko rośnie;) ), a jesienią winogrona, które zamieniam w cudowne wino. Tej wiosny najbardziej cieszy mnie, że do mojej małej przydomowej Ekolandii wprowadzą się...kury!:) No i do tego towarzystwa dołączą dwie kaczuszki-staw czeka na nie od paru lat:)))I będą to szczęśliwe kurki znające smak trawy, a ja i moja rodzina będziemy cieszyc się smakiem prawdziwym jaj. Taką Ekolandię tworzę dla siebie i swoich bliskich, staram się zarażac Ekolandią znajomych i przyjaciół, bo może kiedyś dzięki takim zapaleńcom Ekolandia będzie wszędzie. Utopia? Ale jaka piękna...
    al_donna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekolandia – kraina, do której można wejść przez wrota zdrowia, zakochać się i zostać na zawsze. To miejsce z zakątkami, które już przy odrobinie wyobraźni wprowadzą nas w stan witalnego uniesienia. Tuż za bramą są pachnące latem łany zbóż, pola ryżowe i wysokie po samo niebo pola kukurydziane mieniące się złotymi kolbami. To z nich powstają pełnowartościowe mąki i produkty, które wypełniają Ekolandię po brzegi, pachnące chleby, zdrowe makarony i zbożowe musli. Magia tej krainy, to wyjątkowy i niespotykany kolorowy las, w którym rosną drzewa z całego świata. Kasztany, żołędzie, drzewa piniowe, pistacjowe i orzechowe, a tuż obok figowce, palmy daktylowe i kokosowe, które przenoszą nas w ciepły klimat marzeń o niebieskich migdałach. Ścieżka przez las prowadzi do najbardziej aromatycznego zakątka – miejsca, gdzie pachnie cynamonem i wanilią. Przenikające się zapachy kardamonu i cytrynowego imbiru wprawiają nas w stan radosnego uniesienia… czujemy się jak w niebie – w niebie pełnym gwiazd anyżowych. I tu wpadamy w owocowy ogródek Ekolandii, w którym rosną morele, pomarańcze, winogrona, jagody… suszone w pełnym słońcu dostarczają nam witamin, pełnej słodyczy i są radością dla naszego podniebienia. Idąc dalej przechodzimy przez most wzniesiony nad czekoladową rzeką, która płynie wprost do raju. Trafiamy na miejsce, które pojawiało się tylko w naszych snach i dziecięcych marzeniach. Kraina słodyczy zdrowych i pełnowartościowych, które są na wyciągnięcie ręki. Wystarczy pomyśleć, a słodkości same wpadają do ręki. Amarantusie, misie żelki, batoniki, czekolady, ciasteczka, lizaki, cukiereczki… Ekolandia, to kraina, w której spełniają się marzenia! To miejsce sprawia, że chce się tu zostać i nigdy nie wychodzić!

    smak-zdrowia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wkolandia to kraina, w której zdrowie jest na piedestale,
    Tam niezdrowej żywności nie znajdziesz wcale.
    Zapachy nieziemskie się tam unoszą
    A chrupiące warzywa o zjedzenie same sie proszą.
    Jest tam pełno pól szerokich
    I drzew owocowych wysokich.
    Wszyscy się tam dobrze znają
    I Eko-życie rozpowszechniają.
    Też zamieszkać tam bym chciała
    I piękny ogródek przed domkiem bym miała.
    Tak jak reszta mych sąsiadów,
    Nie jadałabym sztucznych obiadów.
    Tylko wszystko smaczne, zdrowe,
    Poękne, jędrne, kolorowe.
    Nawet kawa czy herbata.
    Rzodkiew, por i też sałata.
    Wszystko będzie eko-świerze
    Bo tylko w takie produkty wierzę.
    A powietrze jest tam czyste
    I jak woda przejrzyste.
    Żadnych spalin tam nie będzie,
    Bo na rowerach jeździ się wszędzie.
    Marzę by znaleźć taki raj
    Ekologiczny , wspaniały kraj :)

    k.napiorkowska1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łąka. Słońce. Ja na kocyku. Dookoła mnie czerwone maki, niezapominajki. Za kocem pole pełne wysokich oblanych promieniami słonecznikami. Niedaleko rozłożysta jabłonka z której spada piękny twardy, słodki soczysty owoc. Nie muszę go myć, nie muszę myśleć o spalinach, nawozach. Wgryzam się i nie mogę uwierzyć że ten smak jest taki intensywny ! W koszyku wiklinowym mam ciasteczka owsiane, domowej roboty kompot z suszonych śliwek i pyszną sałatkę z warzyw z przydomowego ogródka. Chciałabym kiedyś poczuć te smaki. Prawdziwe bez żadnej chemii. Tak sobie wyobrażam ekolandię. Kraina czystości i świeżości gdzie zmysły karmią się zapachem, a podniebienie rozkoszuje się cudownymi smakami.

    Pozdrawiam!

    e-mail: ova@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekolandia - świat zieleni, kwiatów, warzyw i owoców. Brakuje tu chemii, za którą nikt nie tęskni.
    Jest to świat wolny dla ludzi, roślin i zwierząt.
    Tylko w tym świecie czuje się prawdziwą euforię i trwa tu całoroczne zdrowie:)

    anna-mienko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspięłam się na najwyższy szczyt i spojrzałam przed siebie. Widok tej cudownej doliny wypełnionej pomarańczowym światłem zachodzącego słońca wprawił mnie w zachwyt. Usiadłam na kamieniu i chłonęłam roztaczający się przede mną krajobraz. Droga do Ekolandii zajęła mi siedem dni wędrówki, ale z każdym kolejnym krokiem widok był coraz piękniejszy. Niewielu dotarło tu przede mną.
    -Ludzie są zbyt leniwi, aby odnaleźć to, co naturalne - pomyślałam. - Łatwiej korzystać z tego, co gotowe. Szkoda, że nie wiedzą ile przy tym tracą.
    Spędziłam tu dwa tygodnie. Czternaście najwspanialszych dni w moim życiu. Pomału i bez pośpiechu uważnie odkrywałam każdy zakątek tego miejsca. Poznawałam ludzików, którzy go zamieszkiwali. Z cierpliwością tłumaczyli mi proces powstawania każdego produktu, który nie był skomplikowany - wszystko tworzyła tutaj natura, a mieszkańcy jedynie ją wykorzystywali. Myślę, że aromat tej krainy będzie mi towarzyszył już na zawsze. Mieszanka ziół, kwiatów, lasu po deszczu, igieł sosnowych...Szum krystalicznie czystego strumienia, wiatru błąkającego się po kwiecistych łąkach, śpiew ptaków i nic więcej. Żadnego huku czy hałasu. Tylko ja i natura.
    Na początku mojej wędrówki po krainie odwiedziłam okolicznego pszczelarza. Jego pasieka była ogromna. Setki uli i bzyczenie pszczół pracowicie zbierających nektar i przetwarzających go na złocisty miód. Pszczelarzem był bardzo stary, pomarszczony pan. Zapytałam go, czy nie boi się wchodzić wśród pszczoły i wybierać miód bez żadnego ubrania ochronnego. Odpowiedział mi, że jeżeli człowiek żyje zgodnie z naturą, nie niszczy jej i jest wobec niej cierpliwy, nie ma się czego obawiać. Ona zawsze się odwdzięczy.
    Gdy zapytałam ile ma lat odpowiedział:
    -Gdy ci odpowiem na to pytanie, nie uwierzysz. - Uśmiechnął się tajemniczo.
    Wówczas zastanowiłam się jak to możliwe, że żyje tu tyle starych ludzi, w których jest tyle siły, witalności i energii. Wtedy tego nie rozumiałam, ale myślę, że teraz już wiem. Nie jest to jakaś ogromna tajemnica i nie ma w niej nic niesamowicie odkrywczego. Żadnych magicznych napojów czy eliksirów nieśmiertelności. Cały sekret tkwi w naturze. Wszystkie jej nieprzetworzone dary dają nam coś niesamowitego - zdrowe i długie życie. Przeraziłam się porównując mój świat do Ekolandii. Jak długo jeszcze ludzie będą oszukiwać się dodając tyle sztucznych składników do jedzenia psując to, co najlepsze? Czy zawsze już będziemy żyć w świecie pełnym spalin i hałasu? Czy zaczniemy dbać o zdrowie i cieszyć się z każdej chwili w życiu?
    Nie chciałam znać odpowiedzi na te pytania. Myślę, że byłabym przerażona gdybym ją usłyszała.
    Z rozmyślań wyrwał mnie śpiew skowronka. Podniosłam wzrok na drzewo. Siedział na gałęzi, a jego trel zdawał się mówić: "Jestem najszczęśliwszym skowronkiem na Ziemi,a źródłem tego szczęścia jest miejsce, w którym żyję.". Uśmiechnęłam się. Może czas stworzyć drugie tak wspaniałe miejsce?
    Spojrzałam na zegarek. Czas wracać. Spojrzałam ostatni raz na Ekolandię, odetchnęłam świeżym powietrzem i ruszyłam w dół skalistym zboczem.

    kasia.las@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Cechy Landu Ekologicznego:

    Zapach chleba razowego
    Kolor miśka żelkowego
    Smaczek ciastka owsianego
    Słodycz cukru trzcinowego
    Dźwięk kakao mieszanego
    Forma puree jabłkowego
    Barwa grochu dojrzałego
    Skład ogrodu warzywnego
    Kształt brokuła zielonego
    Nutka mleka sojowego
    I napoju różanego.

    m.szultka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekolandia... miejsce dostępne tylko dla nielicznych, dla tych którzy chcą zmienić swoje życie i swój świat....
    Pomiędzy gęstym, wiecznie zielonym bluszczem, ozdobionym deliktanymi, białymi kwiatkami można odnaleźć tajemnicze przejście, prowadzące do krainy stałego zdrowia, radości i bezpieczeństwa. Przechodząc przez roślinne wrota Twoim oczom ukazuje się świat całkowicie inny od rzeczywistośći. To świat idealny, nie naruszony przez człowieka, a wykreowany przez naturę. Ogromne pola i łąki obrośnięte licznymi warzywami i owocami mienią się kolorami wśród promieni słońca. Nie spotkasz tu typowo "marketowych" sklepów, a drewniane chatki obsługiwane przez uśmiechniętych, radosnych z życia ludzi. "Sklepiki" te wypchane są po brzegi przeróżnymi pysznościami, które wprawiają człowieka w osłupienie i ogromne zaskoczenie. To coś niezwykłego móc spróbować każdego produktu, nie obawiając się o to skąd pochodzi i w jaki sposób został wyprodukowany. Smak, który w większości zostaje zamaskowany przez chemiczne dodatki, teraz jest prawdziwy i godny twojego podniebienia. Świerze i suszone owoce, zerwane prosto z drzewa czy krzaka, bądź dopiero co ściągnięte z ogromnej palety służącej do ich suszenia w cieple słońca, warzywa pokryte poranną rosą, orzechy arachidowe opruszone ziemią to tylko nieliczne dary jakie przekazała nam natura. Stawiając kolejne kroki poznajesz coraz to nowe gatunki roślin, doglądasz ciekawych kształtów i kolorów, które spotkasz na swojej drodze. Ekolandia to kraina słońca, natury, morskiego wiatru, spokoju i zapachu świerzości. Jedyną przeszkodą, aby dostać się do "nowego" świata jest zdobycie klucza, klucza którym jest sam człowiek, pragnący zmienić swoje postępowanie i chcący żyć w zgodzie z przyrodą.

    psinka115@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekolandia jest szmaragdową krainą, gdzie promyki słońca przebijają się przez błękit nieba. Jest wiecznie ciepło, wszędzie dookoła jest mnóstwo sadów, gdzie dojrzewają w pełni soczyste jabłka. Wzdłuż strumyków rosną pęczniejące poziomki. Roślinność jest tu wprost przecudowna... W Ekolandii mieszkają Ekoludki i Ekozwierzaki. Ekoludki i Ekozwierzaki żywią się owocami Ziemi, żyjąc długo i szczęśliwie. Jest to najpiękniejsze miejsce we Wszechświecie.

    zizi192@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wchodzę do Ekolandii z zamkniętymi oczami,unoszę się ponad zapachami,czuję czekoladę,wanilię,owoce i zbożowe aromaty to niczym dwa różne światy.Robię kolejny krok i dopada mnie szok,bo etykiety i kalorie nie mają tu znaczenia,wszystko jest zdrowe i do zjedzenia! Z lekkim wahaniem otwieram oczy bo co jeszcze może mnie zaskoczyć ?Lecz czy ja dobrze widzę te słodkości? Bez żadnych 'E' i nieczystości? Czy to prawdziwa liczba przy kaloryczności ? Pełna zachwytu otwieram kolejną bramę do raju gdzie krowy zdrowe mleko dają,miód wszelaki słodką rzeką płynie.Witam w Ekolandii wymarzonej krainie! Moc przypraw przyprawia o kolorowy zawrót głowy:) a ich aromaty prowadzą w świat,który poznaje się kilka lat!Gdy mam ochotę na chwilę zapomnienia czy obiad do zrobienia,Ekolandia mi produkty bez cukru,a słodkie daje,bez glutenu coś przysmakiem się staje.Jeśli ktoś szuka tej mojej krainy to kwestia odwiedzenia jednej witryny:) http://ekolandia24.pl .Wyruszyć w tą podróż każdemu polecam bo warto odkrywać nowe krainy dla dobra własnego,dziecka,przyjaciół i rodziny :)

    mail gosia1622@onet.eu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekolandia to raj walorów smakowych. Cały czas świeci tam słońce które łaskocze nas aksamitnym promieniem. Na tym słońcu wygrzewają swe brzuszki soczyste owoce. Rumienią się soczystą barwą. Wszystkie kwiaty roztaczają woń która rozstresowuje najbardziej zapracowane umysły. Dzieci biegają wśród urodziwych grządek warzyw i przypraw które same wskakuja do koszyczka by uprzyjemnić każdy obiad. Nie brakuje tu krystalicznej wody która gasi każde pragnienie. Powietrze... jest tak rześkie że z przyjemnością budzimy się o poranku budzeni spiewem ptaków. To nie prawda że jednorożce są tylko w baśniach. Żeby się o tym przekonac musisz przenieść się do tego świata.
    dzanus_192@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...