poniedziałek, 1 grudnia 2014

Jadłospis 01.12.2014

Śniadanie - płatki jaglane ugotowane na mleku owsianym z dodatkiem cynamonu, posypane otrębami owsianymi i crunchy orkiszowym, jabłko i kilka moreli suszonych, bułeczka maślana
II śniadanie - 2 kromki razowca posmarowane smalczykiem roślinnym, ze szpinakiem i cheddarem, pół opakowania "czipsów" warzywnych z Lidla
Obiad - "rosół" (włoszczyzna + łyżka masła klarowanego) z makaronem 
Kolacja - budyń - słodka chwila czekoladowa -  z dużą ilością musli, banan, garść rodzynek i kilka śliwek suszonych 

5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie menu idealne, wieki już nie jadłam tych bułeczek! Dobre są te owoce z Lidla?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są warzywa :) Suszone z przyprawami. Chrupiące jak prawdziwe czipsy, ale troszkę słodkawe, i nie każdemu to podpasuje, mnie nie zachwyciły jakoś szczególnie, ale będę kupować jak będą w ofercie bo mają fajny skład no i zdrowe :D

      Usuń
  2. Mam pytanie. Czy karmi Pani piersią?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś już troche więcej tego, bo jak zobaczyłam pierwszy dzień to pomyślałam "O matko, ja jem dwa razy tyle, czy coś ze mną nie tak ?" ;p

    Lidlowe chipsy też kiedyś próbowałam, ale tym razem przy zakupach odłożyłam je z powrotem, bo zobaczyłam że mają kaloryczność zbliżoną do normalnych ;(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...