środa, 3 grudnia 2014

Jadłospis 03.12.2014

Śniadanie (mąż mnie objadł więc wypisuję dokładnie co zjadłam z tego zestawu) - jabłko, w tym jeden plasterek z masłem orzechowym, 2 wafle ryżowe z dżemem morelowym, morele suszone bez siarki, garść pistacji
II śniadanie - bułka z masłem i paprykarzem z kaszą jaglaną Primavika
Obiad - zupa warzywna z burakami i masłem klarowanym
Kolacja - 8 pierogów ze szpinakiem i twarogiem, 2 wafle ryżowe z serkiem Grani naturalnym i plasterkiem żółtego sera, batonik Monte Snack - mąż kupił, bo były za połowę ceny w naszym wiejskim sklepie, ale szału nie ma, więcej nie kupimy ;) 

4 komentarze:

  1. Mnie te kanapeczki Monte bardzo smakują! Nawet bardziej niż tradycyjna mleczna kanapka od Kinder.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co się orientuję to w badapak wszystkie morele są z siarką niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Morele są konserwowane powierzchniowo siarką aby była możliwość przetransportowania ich do Polski jak również zapobiec procesowi gniciu. Zaznaczamy, że jest to bardzo mała dawka która nie powinna zaszkodzić nawet alergikom." - podejrzewam, że w sklepach morele bez siarki są właśnie takie :) Bez siarki w 100% to tylko sami sobie możemy ususzyć, pewnie nawet na opakowaniu nie trzeba pisać o tym powierzchniowym konserwowaniu skoro są to niewielkie ilości, a przechowywać jakoś je trzeba.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...