sobota, 13 grudnia 2014

Jadłospis 13.12.2014

Długi dziś dzień, zeszło mi na sprzątaniu i nie wyrobiłam się z kolacją, przypomniało mi się, że nie zjadłam już po 21.00, gdy usypiałam młodziakównę. Ale nawet nie jestem głodna, ino zmęczona ;) 


Śniadanie - kalarepa z musem jabłko-mango, kilka moreli suszonych, kilka orzechów laskowych, banan i 3 wafle ryżowe z czekoladą Kupiec

II śniadanie - wczorajsza kasza z warzywami (fasolka szparagowa, ziemniaki, marchewka, burak) gotowana na glonie kombu oraz 2 wafle ryżowe + plasterek żółtego sera


Obiad (dość późny, bo o 16.00) - roszponka z oliwą z oliwek, jajecznica z 2 jajek, 2 tosty z ciemnego chleba z serem i wędliną sojową Polsoja, obsypane zmielonym siemieniem i słonecznikiem + 2 cukierki Kasztanki

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...