niedziela, 14 grudnia 2014

Jadłospis 14.12.2014


Śniadanie - roszponka z fetą i oliwą, 4 wafle ryżowe (2 z salami sojowym Polsoja, 1 z żółtym serem i 1 z twarożkiem Grani o smaku ogórka i szczypiorku),  jajecznica z 2 jajek


Podczas robienia pierniczków oblizywałam polewę podczas dekorowaniai wylizałam Thermomix z ciasta - wiem, surowe, niezdrowe, ale uwielbiam to! (zdjęcie poglądowe...)






Obiad - pizza, spód to ARO z pieczarkami (bardzo przyzwoity skład ciasta) do tego dołożone 2 plasterki salami sojowego i plasterek żółtego sera oraz przyprawy m.in. wędzona papryka, po upieczeniu dołożyłam jeszcze roszponkę z fetą i oliwą (ze śniadania zostało)

Po obiedzie - pierniczek

I to by było na tyle, wszystkich mądralińskich proszę o nie komentowanie :) 
Czasami wypada taki dzień, że człowiek nie zdąży, ma co innego w planach, a co innego wyjdzie, ja dziś po pierwsze tak zasłodziłam się polewą podczas ozdabiania pierniczków, że syta byłam na bardzo długo, po drugie przyjechali niezapowiadani goście, więc odpuściłam przygotowywanie obiadu, potem trzeba było zająć się Lilą, dzień jakoś tak szybko zleciał, że opamiętaliśmy się z mężem, że niewiele dziś jedliśmy jak już była 17.00....więc z zamrażarki wyciągnęliśmy po pizzy i...do piekarnika. 
Tak czasami bywa. Przynajmniej u nas. 

I jakbym była zakłamana to po prostu dziś nie dałabym jadłospisu na bloga, proste. Chcę Wam pokazać, że każdy jest tylko człowiekiem i mimo, że w większości przypadków jem 4 posiłki dziennie, co 3-4 godziny, staram się gotować zdrowo, lekko, ograniczać cukier czy pieczywo to czasami zdarza się tak jak dziś, czasami trwa to kilka dni zanim znowu wszystko wskoczy na swoje tory, ale najważniejsze, że nie jemy tak codziennie ;) 
Zresztą sami widzicie.

7 komentarzy:

  1. Pierniczki wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I prawidłowo :) Jesteśmy tylko ludźmi. Trzymaj się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zjadłaś całą pizze? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pozwól, że zapytam, czy Ty też używasz ksylitolu lub innych temu podobnych świństw? A jeżeli tak, to dlaczego? Ja używałam w 2007, jak zaczynałam odchudzanie... szybko jednak z pewnych źródeł dowiedziałam się, że one są bardzo niebezpieczne dla zdrowia poza stevią, ją mam, ale nie używam. Stąd moje pytanie. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiłaś mnie tym, że ksylitol to świństwo, aspartam to wiem ale ksylitol? Moim zdaniem jeśli nie zjadamy kilograma dziennie to nie zaszkodzi, chyba lepiej dodać ksylitol do ciastek niż zwykły cukier, chociaż bez przesady nie popadajmy w paranoje...

      Usuń
    2. chyba komuś się pomylił ksylitol z innymi dosłodzaczami. Ksylitol akurat jest bezpieczny. Polecam jeszcze erytrol.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...